maandag, mei 07, 2007

Ziek en onderweg.

Tja ik had het kunnen verwachten. Woensdagavond droge kriebelhoest. Donderdag door op paracetamol en een hoofd vol watten. Vrijdagochtend bij tante langs, daar niet lekker geworden, naar huis gebracht. De rest van de vrijdag geslapen. Zaterdag niet naar het asiel, ouders doen boodschappen (pa kwam het later nog langsbrengen) en weer een gat in de dag geslapen. Tussendoor wel wakker dus ook even op het internet (wat moet ik zonder haha) Zondagochtend ouders komen langs. Moeders stofzuigt (dat scheelt) Zondagmiddag weer naar bed, ik was versleten.

Vandaag ging het beter, dacht ik, mn moeder kwam me ophalen, want het internet deed het niet meer bij haar. Oke..ff kijken. Kreeg ze weatherbug..irritant programmaatje..dat alleen met grof geweld verwijderd kon worden. Verder de pc opgeschoond. Dat hielp allemaal niet, zucht. Xperia box uit, modem uit, pc op nieuw opstarten. Geen beweging in te krijgen. Instellingen nagelopen..hm even opnieuw ingesteld. modem gewisseld met een andere usb poort. En ja hoor het werkt weer.

Nog ff boodschappen doen..pfff dat valt niet mee hoor, 5 minuten lopen. Moeders heeft me maar gelijk weer naar huis gebracht..ik ga zo ff tukken.

Tis dan wel geen 'echte' griep, maar verdomd irritant dat het zo lang blijft hangen.
Nouja..als ik het vandaag volhou tot een uur of 8, mag ik morgen van mezelf werken.

Sheila is ondertussen in de wolken..baas je bent er nog, oh je zit er nog, oh je loopt hier nog. Kopjes hier, knuffel daar, plukken haar overal. Ach ze heeft het naar haar zin ;-)

Geen opmerkingen: