vrijdag, februari 23, 2007

Memory Lane

Leuk..weer in je oude buurt wonen :) Af en toe neem ik een andere route naar de stad, of naar degene die ik ga bezoeken..onderweg de oude straatjes van vroeger vergelijkend met mijn herinnering.

Vandaag: Aleidastraat uitgelopen richting Vlaardingerdijk. Stukje dijk naar rechts gevolgd. Bij de 1e zijstraat (Fabristraat) naar links overgestoken. Daar de trap af en langs de hele oude begraafplaats. Mens wat heb ik daar veel gespeeld vroeger..en wat lijkt het klein en open! Maarja..toen was ik nog niet zo lang (hihi..ach 1.65m) en leken de struiken wel complete bossen.
Doorlopen naar de Stulemeijerlaan waar mn opa gewoond heeft. Normaal stonden daar links van die prefab keten..voor de asielzoekers. Maar nu is er een singel..met een lichthuis. Aan de overkant zit Monuta het uitvaartcentrum. Lekker open allemaal..veel beter.
Oke..Thorbeckelaan..langs mn oude school, hm niets veranderd.

Tot zover Memory Lane want aan de Damlaan is namelijk niets veranderd, behalve dat het bejaardenhuis aldaar is uitgebreid (het nieuwe) en er een stuk van de 4 molens is afgesloopt.

Geen opmerkingen: