woensdag, februari 28, 2007

KPN huilen met de pet op!

september 2006
Jippie verhuizing doorgeven. En nog netjes een bevestiging ook!

Oktober 2006
geen nieuws, goed nieuws..31 oktober wordt telefoon op oude adres afgesloten

november 2006
geen internetplusbellen wegens storing

december 2006
2 dec, ipb niet verhuisd ivm planet.account van vorige bewoner was 12 oktober al bekend, helaas weten ze bij de kpn niet hoe een telefoon werkt. Signaal moet gesloopt, voordat het mijne weer op de lijn kan. Ik geef opdracht dit ook te doen.
15 december, nog niets gehoord, geen verhuizing, geen internet, geen telefoon grmbl.
bellen-nee mevrouw, de sloopopdracht is niet uitgevoerd. nog een keer opdracht tot slopen gegeven.
30 december: er belt iemand terug, ik heb telefoonterreur toegepast..iedere dag de helpdesk gebeld dus. Nee mevrouw er is niets voor u gedaan. Ik ga alsnog de sloopopdracht gegeven. Belt u 15 januari terug om uw verhuizing opnieuw (en voor de 3e keer) te aktiveren.

januari 2007
iedere dag gebeld, ja hoor alles loopt goed.
15 januari verhuizing opnieuw geaktiveerd.
en iedere dag bellen natuurlijk..nee hoor alles loopt goed

februari 2007
verhuizing afgewezen..wat! WEL GVD! en nou gaan jullie als de sodemieter alles regelen!
en maar blijven bellen..alles gaat goed hoor, ja check maar even 6x voor ik ophang! 12 februari bent u online mevrouw..zeker weten!
12 februari..nee hoor nog niks. grmbl..doorverbonden naar technische dienst..zowaar een man. Nee mevrouw, vanaf de 12e beginnen wij met de administratieve en fysieke toewijzing van het digitale signaal. Vanaf de 23e kunt u online. grmbl grmbl grmbl
20 februari - mijn god ik kan online!

28 februari
ik krijg een brief van de kpn..dat ik heb aangegeven dat ik mijn ipb om wil laten zetten naar een gewone telefoonlijn. TUURLIJK
na wat doorverbonden te zijn..kreeg ik weer een man aan de lijn (gelukkig) de kpn mannen hebben meer aktieve hersencellen zo lijkt het. Alles is in orde, na 2 weken zonder reaktie komt deze opdracht te vervallen..we zullen zien!

Geen opmerkingen: