zaterdag, oktober 14, 2006

Vrijdag, zaterdag....zondag

Afgelopen vrijdagavond naar een bedrijfsfeest geweest. Lekker Tapas gegeten bij El Loco Babbe in Vlaardingen. Lekker stinken ook ivm knoflook :)

Zaterdagochtend: het asiel
ik was nog niet helemaal uitgeslapen..maar dat kwam snel goed. Ik mocht eerst de dokterskamer doen. Klaas een rood/witte kater was broodmager..gelukkig at ie goed. Hij was een paar dagen daarvoor gebracht. Job zat er ook nog, maar die werd om 11.30 opgehaald door zn nieuwe baasje. Verder weinig schokkends op de afdeling.

Daarna de quarantaine. De niesziekte heerst er tierig. Noortje was erg ziek..maar ze had goede medicijnen. Juro & Minos zaten apart..maar waarom daardoor niet minder gevaarlijk als je met de voerbak langsliep. Plinius werd ook om 11.30 opgehaald, en kreeg de nieuwe naam Marsha.

Streep was nog steeds zo ongezellig als altijd. Verder aten alle beestjes goed gelukkig.

Toen ik klaar was, kon in snel naar huis fietsen..een meeting in Gouda moest bezocht worden. Het was erg gezellig, ook de stad is erg leuk om te zien. Gelukkig maar 4 boeken mee, waarvan er 1 gelijk werd doorgegeven.

Nu nog ff lekker internettten..en dan stort ik in mekaar van de slaap. Tja dat heb je als je niks gewend bent!

Morgen is het lekker rustig..mag ik uitslapen :)

Geen opmerkingen: