zaterdag, november 17, 2012

Weekend

In het weekend van 10 november lekker gewandeld met Syl in Ommoord, uiteraard nog een paar Geocaches gevonden daar. Helaas moesten we nodig naar het toilet en we waren dichter bij de auto :) dus zijn we naar huis gegaan. Uiteraard gaan we de andere caches nog een keer opzoeken, tijdens een wandeilng daar.  De zondag ben ik naar het asiel geweest, wat een heerlijke kroelkippen zitten er weer, ik heb mijn tijd volgemaakt met knuffelen hihi.

NaNoWriMo is met een sisser geƫindigd, ik kom niet verder dan 3600 woorden. Ik heb het in ieder geval geprobeerd! Wie weet volgend jaar weer en meer.

Het haken gaat nog prima. Mijn 2e bankkleed is af en staat erg leuk bij de bank, is ook lekker warm natuurlijk. Een poging mijn poncho om te haken naar mouwloos vest is niet gelukt, ik had te weinig wol helaas. Dus die ligt weer op de wolberg.  Mijn trui vorderd gestaag. Pand 1 is bijna af (na 3x geheel/gedeeltijk uithalen) Het wordt wel een trui in 2 kleuren, voorpand is licht(beige) achterpand is donkerbruin. Dit ivm te weinig wol voorhanden :) Het katoenen bloemengordijn lag even stil, maar ik heb nu zonder het bankkleed erbij hier weer tijd voor natuurlijk. Het Grannyvest project moet ik ook weer opzoeken, dan kan ik dat afwisselen met het gordijn haakwerk. Een bloem/granny haken per avond gaat ook sneller dan je denkt hoor.

Morgen met mn moeder naar Walking with Dinosaurs in de Ziggodome, dat zal wel erg leuk worden, daarna shoppen op de Albert Cuyp denk  ik, uiteraard eerst even ergens lunchen!

Update volgt.

Geen opmerkingen: