zaterdag, juni 16, 2012

Vakantie!

Lekker net mijn 1e week vakantie achter de rug.
Wat heb ik gedaan: geknutseld met 2 vriendinnen, oftewel naaldvilten (ik had zowaar inspiratie)
Ik heb een middag in Delft rondgelopen, heerlijk weer en de Ikea was mijn beloning. Heb daar een bankje gekocht en dat werd zowaar dezelfde avond nog geleverd.
Diezelfde avond zijn Donovan en Rumba geschoren, vonden ze maar niets, maar nu hebben ze het prima naar hun zin.
Gisteren naar Deventer geweest, heerlijk gewandeld.

Helaas in Delft en Deventer geen geocaches gelogd ivm teveel mensen in de buurt of ik moest klimmen. Maar ik ben lekker buitengeweest toch!

en nu..nu zit ik te puffen van vermoeidheid helaas. ik hou me dit weekend dus maar gedeisd, want ik moet nog een hele week vakantie overleven ;-)

Geen opmerkingen: