zondag, mei 01, 2011

Zondag

Nou..ik was opgeknapt, helaas ben ik ook weer afgeknapt. gisternacht 2 uur opgezeten, alles kwam los, het had alle kleuren van de regenboog leek het wel (bah) Maar goed, het snot zit los en komt los. Nu heb ik weer kriebelhoest. Ik moet me morgen wel beter voelen, anders moet ik de dokter maar eens bellen!

Donovan gaat als een tierelier, vreet nog net het plastic bakje niet op waar zijn voer in zit. Kan ook niet anders, 12 uur honger lijden en dan pas weer eten..ik doe het 'm niet na. Maar hij is nu weer 3 kg, ipv 2,75 kg. Hij is niet meer zo knokig, en protesteerd wat meer. Wat inhoud dat ie iedere keer bijna met een naald tussen zijn ruggewervels wegloopt. (het gaat nog goed hoor)

Gisteren verjaardag van mijn pa gevierd het was gezellig, helaas lag ie op bed want hij was door zijn rug gegaan. Ik heb nog een rondje Groenelaan gedaan, maar wat een aggenebbis zooi man. Als je dan hoort dat de bookcrossers stapels boeken kunnen scoren..nou die zie je hier echt niet!

Zometeen nog even helpen bij het dierenasiel, es kijken of ik dat overleef.

Geen opmerkingen: