zondag, april 24, 2011

In de lappenmand :-(

Ik zou vrijdag met Plinius naar Amsterdam - Hortus Botanicus gaan. Dat kon helaas niet doorgaan, ivm een controle voor Donovan (welke heel goed was). Nu kwam het ook wel goed uit, want donderdag na de High Tea heb ik het toilet wel heel vaak gezien. De vrijdag was ik ook niet helemaal je van het, keelpijn, slap gevoel.

Sinds vrijdagmiddag veel geslapen, heel veel hoofdpijn, keelpijn (welke gelukkig weg is) en voorzover ik kan voelen ook koorts. Ik voel me nu wel beter, alleen dat hoofd bonkt zo :-(
Met een beetje mazzel is het over als ik weer moet werken.

Donovan had gisteren ook een off-day. Wilde niet eten, wat verdomd lastig is met suiker. Ik mocht maar 1/3 van zijn shot geven. Hij heeft niet veel gedaan, maar die andere 2 lagen ook heel de dag voor pampus, het was hierbinnen zo'n 27 graden. Vanmorgen heeft ie netjes alles opgepeuzeld, en zo te zien smaakt het hem echt. Rumba moet ik ook een beetje geven, die klimt anders bij Donovan op schoot om zijn voer op te eten!

Geen opmerkingen: