zondag, april 03, 2011

2 april

Lekker uitgeslapen, Farmville gespeeld en de keuken opgeruimd.
Daarna naar mijn ouder, alwaar ik van broer kreeg te horen dat kind nummer 4 eraan zit te komen :-)
Net thuis, eerst de katten gekamd, Donovan vond de Furminator nu niet zo fijn, hij is statisch (plakt zo lekker) Rumba daarentegen zat te genieten van zijn borstelbeurt ('k viel haast om van verbazing) meestal rent ie er vandoor. Sheila moest ook nog even gekamd en op mijn schouder hangen natuurlijk haha.

Buiten is het een prima temperatuur, als de Bulgaarse buurman niet teveel herrie maakt met apparaten slopen, ga ik zo buiten even mijn poefje afhaken (zpagetti)

Ik heb besloten dat Donovan (en misschien Rumba) maar eens naar een trimsalon moeten, kan nooit geen kwaad, 3 maandjes zonder haarballen kweken. Nu nog een trimsalon in de buurt vinden!

Geen opmerkingen: