woensdag, juni 02, 2010

Daar ben ik weer :-)

Ik ben een maandje verslaafd geweest aan DreamFarm Home Town, maar nu weer volledig genezen. Ik ben weer aan het breien..tasje is bijna af! en ben lekker aan het kroelen met mijn katten.


29 mei 2010 was het opendag bij Asiel Hargahoeve te Schiedam. We hadden veel geluk met het weer, tot zo'n 17.00 lekker zonnig met beetje bewolking. Alleen toen we buiten gingen eten na afloop., kwam helaas de regen en daarna een hoosbui :-) Gelukkig niet koud, wel nat hihi.


Gina gaat niet zo denderend, ze is niet in orde doffe vacht, zeurde een beetje. De pillen die ik meekreeg zorgden voor zoveel stress dat ze niet meer wou eten. Gelukkig is dat weer over, ze heeft ook een injectie gekregen die 2 weken moet werken. Maar het is nu erop of eronder, ze heeft ook een vergrote lever, dus als dat niet over gaat/verbeterd, is het denk ik toch einde verhaal. Je kan wel blijven proberen met pillen..maar kom op zeg, ze is al bijna 15 jaar oud. Dus ik moet wel gaan beslissen wat hierna te doen.
Zeuren doet ze gelukkig ook niet meer, en rechts was ze wat gevoelig, nu niet meer. Dus er is wel verbetering, maar nog niet veel. Het wordt afwachten.

Verder weinig nieuws..ga zo even huishouden en brood bakken (lekkerrr)

Geen opmerkingen: