donderdag, februari 11, 2010

Update

Met mij gaat het beter, het is nog druk op het werk, maar dat hoort erbij. Ik ga binnenkort weer bij de fysio langs, ik krijg mijn spieren zelf niet meer los met de fitness. Mijn conditie wordt langzaam ook weer beter, fietsen (in de sportschool) kan ik weer 10 minuten volhouden :)
Met de katten gaan het ook goed, Rumba kreeg nog wat extra antibiotica, na het kuchen kwam de nies..zucht.
De 1e twee dagen vond ie het middeltje maar niks (mierzoete vloeistof) en schudde hij met alle 4 de poten voor ie er vandoor sjeesde. Nu merk je bijna niks hihi, alleen dat ie het vind plakken..aan zijn tong. Gina gaat ook nog steeds goed. Ze is nog aan 1 ontstekingsremmer, zij is helaas niet zo makkelijk als Rumba. Zodra zij het spuitje ziet, gaat ze ervandoor. Maar ze eet goed, is lekker vocaal aanwezig, en ziet er goed uit.

Geen opmerkingen: