zaterdag, februari 20, 2010

Niet zo goed - wel een leuk weekend

De katten zijn weer bovenjan. Alleen nou zit ik in de lappenmand. Spier welke bij mijn pols geirriteerd is, geeft pijnlijke klachten, dus een polband om. Zit lekker maar niet heus.
Verder moet ik praten van de dokter, mijn boze bui klachten zijn volgens hem niet lichamelijk..dus wellicht zit mij iets dwars. Dus maandag a.s. op gesprek, ben benieuwd hoe dat gaat. Ik ga er absoluut niet over nadenken, want dan zit ik van te voren al klaar om te bijten enzo (hihi)

Vanochtend lekker weer naar het asiel geweest. Ik kon op de quarantaine terecht, is niet zo groot als de afdeling, dus ik kon lekker rustig aan doen. Ook wel fijn met mijn pols. Het waren vrijwel allemaal nieuwe katten (niet langer dan 4 dagen geleden aangekomen) Ruzie gemaakt met Tijger een grooote kater. Hij vindt mij niet zo leuk. Marsja is erg verlegen, maar heel leuk. Nala is een kroelkip en niet bang :)
Er zat ook nog een rooie pers, maar die was nogal onzeker en bang, dus Lorenzo mocht mij helpen..alleen kreeg ik de pillen er namelijk niet in.

Morgenmiddag een Bookcross meeting. Erg leuk, en ik ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal komen. (er staan een aantal op de misschienkomenwe lijst) Dus ik ben lekker aan het opruimen..morgen de rest weer hoor.

Geen opmerkingen: