maandag, april 13, 2009

Paasweekeinde

Ik ben niet naar het asiel geweest. Het zat halverwege de week vervelend in mijn rug (stijf, geen pijn) Mijn benen deden mee, ik kon woensdagavond niet eens de trap op om naar bed te gaan. Het bankje ligt in ieder geval lekker :) Rond een uur of 1 kon ik wel naar boven en heb verder geslapen in bed. Daarna ging het een stuk beter (lag dat aan het bankje?) Afijn, vanaf woensdag niet gefietst, lopen gaat uitstekend. Morgen maar weer eens kijken of de fiets voor klachten zorgt.

Zaterdag middag wel naar het winkelcentrum in Vlaardingen met een vriendin. Lekker thee met appeltaart op bij Granny's. Verder veel winkels bekeken en over de markt gelopen. Tussendoor wat gegeten bij het Grand Cafe, aanrader! (voorheen was het pannekoekenhuis). Uiteraard ook wat boeken aan het zwerven gezet, helaas nog geen melding.

Zondag samen met KPN de internetverbinding van mijn ouders hersteld, deze had ik niet zelf kunnen vinden. Tis iedere keer wat anders bij KPN :-S en 's avonds 2 sessie's Dawn of War gespeeld (arm handje)

Vandaag samen met een vriendin gaan fotograferen in de havens en het centrum van Schiedam. Het was heerlijk zolang je in de zon stond, de wind was enigzins aan de frisse kant. En..als toetje zagen we nog een halo om de zon toen we op het balkon aan het kletsen waren bij vriendin. :)

Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!

Geen opmerkingen: