woensdag, november 19, 2008

Rumba past op schoot!

Ja echt waar, Rumba ging zowaar niet op mijn blaas liggen. Waardoor ie in ieder geval enigzins op schoot paste, zonder dat ik ging miepen hihi.
Hij bleef ook een minuut of 10 liggen..wat al helemaal byzonder is! Hij vond het gekriebel in zijn nek heerlijk.Maar ik was toch wel blij dat ie met zijn 6.5 kilo eindelijk weer van schoot af ging hoor.

Gina heeft 1 vd reservestoelen ingepikt. Die stond er nog van mijn verjaardag. Tja..ik kan m nu ook niet wegzetten..ze ligt er zo heerlijk op te slapen ;-)

Verjaardag was leuk en druk. Nog nooit zoveel visite gehad joh!
de kadoos: geld, plantjes, kadobonnen(kledingbon, muziekbon, boekenbon en theebon) en een pot met drop. Ik ga a.s. donderdag alvast wat bonnen inruilen denk ik :-)

Toedeloe!

Geen opmerkingen: