zondag, september 21, 2008

Oorverdovende stilte

En toen..was het de 2e helft van september voordat ik weer wat schreef!
De tijd gaat hard als je het druk hebt.

Een paar drukke weekenden achter de rug..daar valt mijn blog van stil.

Het Vredesfeest in Utrecht was gezellig..heel veel boeken uitgedeeld aan de mensen daar. Alleen hadden mijn benen een week nodig om te herstellen haha.

Meeting in Castricum was erg leuk..aardig wat boeken gescoord.

ehm..nog meer..paar keer naar het asiel geweest natuurlijk. Zo heerlijk die knuffelkatten. En ook die paar die krabbelen zijn lief hoor..ik ben soms wat te druk voor ze hihi. *kijkt naar linker hand die door kitten is toegetakeld*

En vandaag..wilde ik eigenlijk een stille dag, maar helaas.
Mijn vader stond om 12 uur op de deur te bonken. Hij kreeg m niet open..mijn sloten draaien precies andersom. (soms erg lastig) maar afijn..mijn pensloten zaten nu vast want mijn papa doet dat goed hard aandraaien, zucht.Ik in pyama die ((%&$&^T deur opengemaakt. Bleek dat ze heel de ochtend al aan het bellen waren, maar mijn foontjes waren leeg (oeps) Oke..snel gedoest en aangekleed en mee naar ouderlijk huis. Daar na 2 uur weer weg..kom ik voorbij het Julianapark. Ohnee er staat weer een band te jodelen in de koepel. Hm..klinkt als gospel..gauw doorlopen..dan zien ze me niet. Maar geen mensen die rondliepen om hun evangelie aan mij te vertellen (pfff)
Ben ik weer thuis..zit ik net..tring....! Ja hallo..mijn broer..die moest ff pesten. Fijn hoor. Hangt broer op..gaat de buurman klussen. AAAARGH..nouja ik ga zo maar filmpje kijken ofzo :-)

Geen opmerkingen: