vrijdag, april 27, 2007

Tandarts en andere dingen

Brr..er moeten 2 vullingen vervangen worden. Zometeen (over 15minuten) is het 8.30 en dan ga ik met lood in mn schoenen maar op weg. Het moet nou eenmaal gebeuren.

Daarna boodschappen doen, en daarna bij Plinius meehelpen een muur verven :) dan kan eindelijk die Ikea kast er komen hihi.

Ben gisteren thuis ook al aan het verven geslagen..moest mn 2 kastjes nog in zandsteenbeige maken. De ene kreeg de laatste laag..de andere de 1e laag. Wat een opruiming trouwens. Beide kastjes in dezelfde kleur. Misschien doe ik mijn salontafel in dezelfde kleur verven..het ding is alleen loodzwaar, dat wordt leuk als ik de tafelpoten ga verven :-S

Verder afwachten of de kijkers voor mn huisje nog een bod gaan plaatsen..maar de makelaar is niet zo vlot, dus waarschijnlijk moet ik zelf weer bellen voor info.

Nouja..wens me sterkte..en als je wat gebrabbel van mij hoort, dan is de verdoving nog niet uitgewerkt hihi.

Geen opmerkingen: