maandag, april 09, 2007

Lang weekend :)

Vrijdag vrij..heerlijk..wat heb ik gedaan. Sollicitatiegesprek..dat verliep goed. a.s. week hoor ik of ik mag terugkomen. Daarna bij mn broer op visite geweest, de nieuwe keuken bewonderd :)
En toen..gut dat is een goeie vraag...de stad in..paar boekjes bij de 2e hands winkel gekocht..ze hadden SF boeken staan. Helaas zit ik enigzins krap bij kas..dus ik mocht er maar 2 kopen.

Daar in die winkel vond ik dus een Pocket Atlas (en Gazette) duidelijk op de UK gericht..Londen staat er in 4 stukken in..alle provincies apart. Heel leuk om te zien hoe de landen er vroeger ook weer uitzagen kwa grenzen.

Zaterdag:
Naar het asiel natuurlijk. Flow is geplaatst..jippie. Dat was zo'n leuke scheet. Ziggy was er nog..de kroelkont..en verdomd hij krijg weer haar op zn achterlijf..dat aait toch wat prettiger hoor :) De 2 kittens waren er ook nog. Helaas hadden ze hun waterbak omgekieperd: kattengrit compleet doorweekt..overal pootafdrukken..te erg voor woorden. Oke kittens uit het hok..hok schoongeschrobd..kittens er weer in..foutje! Die ene schildpadkleurige..die schrok ergens van..ik heb nu 2 mooie krassen op mn arm. Het arme beest greep in paniek echter de kattenbak als houvast..en die hield het niet. Kitten met kattenbak+vulling en al naar beneden gevallen. Kitten onderop..daaroverheen bergje grit, daaroverheen als afwerking de kattenbak. Arm ding..hij was helemaal grijs en erg boos. Hij klom via de tralies naar boven zo van>trut..ik doe het zelf wel !

Nouja..alles was nog heel :)

Zondag ging ik naar een housewarmingfeestje. Het was gezellig! Daar kreeg ik eitjes van wandelende takken :) Kan nog even duren voor ze uitkomen..maar ik hou jullie op de hoogte.

En vandaag ben ik plantjes uit mn tuin gaan halen met een vriendin. Zij heeft nog plek zat op haar terras..ik wilde nog wat plantjes redden..zelf heb ik de Pieris en een tijm en een rode muurpeper en een klimop (voor de wandelende takken) meegenomen.

Zometeen nog even mijn mantel aanpassen..dan kan ik gaan poseren met mijn uiteindelijke outfit..is Linniepinnie ook weer blij ;-D

Nou dat was het eigenlijk wel..toedeloe!

Geen opmerkingen: