zondag, maart 25, 2012

Lekker weer!

Drukke 2 dagen achter de rug met 3 gezellige verjaardagen :-) Energie houdt het redelijk, alleen als ik moe ben, ben ik ook echt heel erg moe gelijk. Gisteravond tot 23.45 uitgehouden, om 24.00 lag ik diep in slaap.
Gistermiddag nog even lekker in het zonnetje gezeten terwijl ik wachtte op Chris om daarna naar de  verjaardag van Syl te gaan. Dus mijn eerste natuurlijke portie Vitamine D heb ik al binnen! En ik heb weer een begin gemaakt met een haakprojectje met restgaren (ruimt lekker op zo)

Van mijn collega Arine een boek over salades te leen gekregen, die ik vandaag EINDELIJK eens uitgebreid kan lezen en ter inspiratie voor mijn lunches ga gebruiken.

Spiraaltje is geplaatst (auw!!) en mijn menstruatie is nu na 6 maanden echt weg! Wat een luxe! Oh en bijna geen last meer van krampjes enzo, dat had ik alleen de middag/avond nadat het ding geplaatst was.

Verder niet veel dieet inspiratie kwa recepten, alleen maar dat kiwi erg lekker is in de salade!

Geen opmerkingen: