zaterdag, mei 01, 2010

Daar zijn we weer!

Even een update over mijn buiten........ze zijn weg! Geen gejank meer, geen frustraties, niet meer zenuwachtig. Waar het nou aan lag zijn we niet achtergekomen, als ze maar wegblijven!

Op koninginnedag (wat een regen!) naar mijn ouders gegaan, mijn pa is dan jarig (die vlaggen zijn echt voor hem bedoeld hoor) hihi. Daarna samen naar het Julianapark in Schiedam, mijn broer stond daar op de vrijmarkt. Ik heb mijn verzameling eenhoorns uitgebreid met 2 stoffen versies (van mijn nichtje haha) en een stapeltje boeken mee retourgenomen (Angéliques die voor mijn schoonzus waren).

Vandaag lekker naar de stad, kattenbeeldjes gekregen (dankjewel pa) een lampje gekocht op battarijen (voor bij het bed) en boodschappen gedaan. Ik heb hartige taart gemaakt (errug lekker) en een aantal broden gebakken. 1 gewoon bruin brood, en 1 italiaans kruidenbrood (witbrood) die ga ik zo even proeven.

Morgen verder bakken haha.

Geen opmerkingen: