zondag, oktober 18, 2009

17 oktober naar het asiel

Ik mocht gisteren weer gezellig naar het asiel. De asielafdeling was voor mij.
Wat waren ze luidruchtig! Miauwen om eten, en daarna verder met miauwen om aandacht. Frodo en Donder liepen los, Frodo is echt een gezelschapskat, wil graag bij je in de buurt zijn :) Donder geniet graag van de buitenlucht, is gelukkig goed te doen met het kattenluikje naar de buitenren.

Mila en Koen zijn geplaats, kon ook niet missen ze zijn heel lief (zoals ook bijna alle andere katten) Beatle en Harley zijn 2 gezellige oude heren, die graag samen op een goed plekje zitten (lees stoel met dikke deken)
Sheba kwam zelf een kroeltje bij mij halen, nou en van mij moet ze meestal helemaal niets hebben hoor! Dus ik heb mijn kans gegrepen natuurlijk.

De 2 kittens Chasse en Chato zijn een stuk opgeknapt na de open asieldag..wat waren die 2 het zat zeg. Kan ik me voorstellen hoor, al die mensen die je bekijken, en willen dat je speelt met ze.

De enige met wie ik bonje had, was Rocky..hij wou z'n hok niet in, maarja de anderen willen ook naar buiten en zo vriendelijk is ie helaas niet. Na veel vijven en zessen eindelijk Rocky in z'n hok gekregen (zonder dat er gewonden liepen) en toen kon ik weer verder met katten uitlaten.

Wil je weten welke dieren in het asiel zitten...... kijk dan HIER (voor heel Nederland) je selecteerd op plaatsnaam of je voert een zoekaktie uit als je precies weet wat je wil hebben.

Geen opmerkingen: