zondag, juli 08, 2007

Gebroeders Tak

Het was weer tijd om het terarium te verschonen. Die takken kakken wat af hoor!
Het was ook tijd om nieuw groenvoer neer te zetten. De Hedera is weer lekker gekortwiekt, evenals mijn roos buiten op het balkon. De klimop van mijn tante laat ik nu even rusten..die moet eerst flink doorgroeien. Morgen als ik op weg naar mn ouders ga..zal ik even een ligusterheg ontdoen van wat takken. Die lusten mijn takken namelijk ook.

Het leuk is..die takken bewegen heel weinig..logisch..ze zitten bijna altijd in camouflage stand. Maar....als je ze eerst uit het terarium haalt..en er dan weer inzet..zijn ze enigzins geirriteerd. Zo heb je ze eindelijk weer in de bak..klimmen ze net over het randje als je het deksel erop wil doen..bijna geplette tak dus.

Afijn..ze hebben nu 2 bossen groenvoer..dus ze kunnen er tegenaan :)

foto's volgen vast wel een keer, maar totnutoe mislukken ze steeds.

Geen opmerkingen: