zondag, juni 24, 2007

Dierenbescherming (vervolg)

Ik heb begin vd week een brief ontvangen van de DierenBescherming, daarin staat dat mijn melding in behandeling is genomen.
Halverwege de week werd ik gebeld door een inspecteur van de Dierenbescherming. Of ik ook wist of die mensen van dat hondje overdag thuis waren. Zucht.
Nee meneer, zoals aangegeven bij mijn melding, ben ik overdag op mijn werk..en kan ik niet zien of die mensen thuis zijn..of dat het hondje dan ook buiten zit. Tja..die meneer had bij beide deuren aangebeld en er werd niet opengedaan..of ik ook kon zeggen welke deur het nou precies was. Nee dat kan ik niet..anders had ik dat wel gemeld!
Oh oke..mag ik dan bij u kijken hoe het hondje erbij zit? Tuurlijk..vanaf 17.15 ben ik aanwezig. Oh..niet eerder..nee zoals gezegd, ik werk 5 hele dagen. ah..ja dan moet ik maar nog een keer langs gaan en hopen dat ze er zijn. ja..of u moet een keer langer doorwerken zodat u wel om 17.15 uit mijn raam kan kijken.

Waarom heb ik nou het gevoel dat ik alles zo moet voorkauwen? Ik doe een melding..vertel dat niet duidelijk welke voordeur bij die ene tuin met dat hondje hoort..dat ik ook geen gehoor kreeg bij beide deuren, en dat de mensen mij negeerden toen ik op hun raam bonkte..ze waren immers thuis. Ik vertel ook dat ik overdag werk..en dus niet weet hoe het hondje er dan bij zit. Nee zeg, stel je voor dat ze dat allemaal doorgeven aan de inspecteur.

Nouja..ik hoop voor het hondje dat ze snel nog een keer langskomen..het beessie zit al de hele dag buiten..en we hebben al verscheidene regenbuien gehad.

Geen opmerkingen: