woensdag, november 15, 2006

ff wat laten horen :)

De verhuizing is prima gegaan. 4 november de spullen in 1x over, de dozen had ik met mn broer al weggebracht..dat scheelde enorm. 5 november alle meubels op de goede plaats gezet. De boeken uitgepakt (dat waren 12 dozen haha) Donderdag 9 november werd de stroom aangesloten.die dag ook gelijk zelf met de katten verhuisd. Eindelijk van dat opblaasmatras af. Het sliep lekker, helaas liep het ook langzaam leeg zodat je tegen 4.30 op het laminaat lag ipv een matras.

Afijn..bijna alles is uitgepakt. De katten voelen zich prima..ze zijn super aktief! Gina ligt de hele tijd op haar rug te rollen. En nee ze heeft geen jeuk! Het is erg leuk als ik naar bed ga of eruit kom. Als ik dan naar boven loop..hobbelen ze alledrie achter me aan. Zo ook als ik 's ochtends naar beneden loop..weer alledrie achter me aan hobbelen. Zo schattig :)

Het duurt helaas nog 1.5 week voor ik weer online ben. Vertraging bij de kpn :( gelukkig waren ze wel zo slim om pas weer de kosten te berekenen zodra het weer geaktiveerd is. (anders had ik het gewoon teruggevorderd)

De groeten!

Geen opmerkingen: