vrijdag, juni 16, 2017

Week 3 van de vakantie

Zo, mijn vakantie is bijna om. Ik mag niet klagen met al dat mooie weer.

Dinsdag 13 juni naar het museum in Schiedam geweest en daar de tentoonstelling Eye Attack bekeken.

Mooie optische kunst, maar soms deden mijn ogen wel zeer. Het labyrint met blauw/rode print was duizeligmakend.


 

Ook nu weer schitterend weer en we hebben na ons museumbezoek een Chocolat tea gedaan bij De Bonte Koe. Superlekker, maar ik zat echt bommetje vol.

Daarna nog even gekletst en toen weer op pad om te gaan eten bij een andere vriendin.

Woensdag met moeders op pad, en ondanks de grote vermoeidheid (het weer) in de middag bij een vriendin langs geweest. Gezellig gekletst en een rondje Schiedam gelopen.

Donderdag eindelijk de muren afgeverfd (onderkant van de muren) dus nu verder met het houtwerk en de voordeur, ik kom er wel.

Toen kwam er ook nog een lang verwachtte tas binnen(jippie), de dure Armadillo tas in goedkope uitvoering. Om dat te vieren een lekker ijsje gehaald op de Groenelaan.









Geen opmerkingen: