donderdag, november 13, 2008

Daar zijn we weer!

Open asieldag was erg leuk maar ook vermoeiend. Er waren een aantal katten geplaatst naar aanleiding van kijkers, maar helaas ook weer teruggebracht. Gelukkig is een week of 2 geleden een hele afdeling leeggekomen. Super..heel veel katten zijn geplaats. Ondertussen zit die afdeling wel weer vol.

Ondertussen ben ik verkouden geweest (ach gut) helaas blijft het kuchje zitten :-(
Ik moet toch nog terug om te kijken of mijn blaasontsteking nu wel weg is. Zal wel met deze zware kuur..na 1 dag was mijn urine in ieder geval kraakhelder ;-)
Maar dan mag de dokter gelijk even mijn luchtwegen controleren.

Verder weinig schokkends meegemaakt. Ik moet ook nog een surprise in elkaar knutselen..en weet nu pas wat ik ervan moet maken hihi. Het kado past er in ieder geval in!

Ik ben ook nog muziek aan het downloaden voor a.s. zondag, dan krijg ik visite..maar.. mijn oude dvd speler is overleden, en die had ook een tuner ingebouwd. Kan wel via TV luisteren..maar dan staat dat bakbeest aan. Dus het moet maar via de PC.

Geen opmerkingen: