zondag, juni 17, 2007

zondag 17 juni

-vrijdagavond
dierenbescherming gebeld ivm het verwaarloosde hondje. Ik ben benieuwd wat er uit
gaat komen.

-zaterdag
Weer lekker naar het asiel geweest. Het zat helemaal vol. Merlijn de kater werd vandaag gelukkig door zn nieuwe baasje opgehaald. De schreeuwerd die over het hek was gegooid is aardig gekalmeerd. Maar je moet m niet laten schrikken. Dimphie de astmakater heeft een heerlijke borstelbeurt gehad. Je zag m gewoon opknappen. Dimphie is al 15 jaar..en een schat. Smaus was ook weer bezig..ik heb ze maar losgelaten op mn schoenzool dat beviel iets beter dan toen ze mijn rug als krabpaal gebruikte (AUW) Het is een lieve kat..maar ze gebruikt overal d'r nagels bij!

Kittens zijn er in overvloed..2 nesten die in het asiel geboren zijn, en buiten in een extra hok voor nieskatten zitten er nog 3...allemaal schatjes natuurlijk :)

-zondag
Vaderdag! ik heb eerst uitgeslapen, man ik liep gistermiddag op mn tandvlees. Zonet even het kado voor mn pa ingepakt hihi. Nu ga ik lekker wandelend met de mp3 speler op naar ze toe

Doei

Geen opmerkingen: